Продавець ПакетПак розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1523 відгуків
Відправлення після 15.00 (сб-чт). Термін відправки 1-2 дні!ВІДПРАВКА ЗАМОВЛЕНЬ

Вітаємо! Зараз наша компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки у нашому інтернет магазині – не робочий час. Вашу заявку буде оброблено найближчим часом, очікуйте на дзвінок менеджера. P.S. якщо ваше замовлення вимагає терміновості, зв'яжіться з нами у viber +380 (93) 969-36-29, ми постараємося вам допомогти :)

+380 (93) 969-36-29
Торговый комплекс Нове місто, Базовая 17, Одеса, Україна
Інтернет магазин "ПакетПак"

Поширені питання

  • Передоплата за товар

    Наша компанія давно зарекомендувала себе як надійного постачальника пакувальних і господарських товарів не тільки на півдні України, але і в інших регіонах. Команда, яка працює над максимально швидким виконанням ваших замовлень намагається в найкоротші терміни обробити, сформувати і відправити замовлені вами товари. Однак, все частіше ми стикаємося з халатністю клієнтів, які замовляють товари з післяплатою (накладений платіж, оплата при отриманні). З цієї причини ми вирішили ввести часткову або повну передоплату (аванс) на окремі види товарів (мінімальна передоплата не повертається і покриває транспортні витрати, в разі відмови від замовлення або подібних ситуацій).

    Передоплата - це попередня передача покупцем грошей за товар продавцеві за обопільною згодою. Вона може бути повною (вся сума) або частковою (певний мінімум).

    Як правило, передоплату в нашому магазині ми пропонуємо здійснити клієнтам тільки в певних випадках:

    • якщо сума замовленого товару перевищує 700 гривень;
    • ​​​​​якщо замовлення сформоване з категорії "Товари оптом";
    • якщо у вашому замовленні є об'ємні товари.

    За допомогою передоплати ми мінімізуємо можливий ризик оплати доставки:

    1. якщо замовлений товар банально не забрали з відділення транспортної кампанії;
    2. з причин не залежних від якості або інших чинників клієнт відмовився від отримання замовлення на відділенні транспортної кампанії.

    Ми розуміємо, що клієнтам психологічно складно віддати передоплату за товар, який вони поки не отримали. Але ми в свою чергу так само ризикуємо виконувати роботу, яка може виявитися неоплаченою. Ризикують обидві сторони.

    Тому, відповідаючи на питання, навіщо потрібна передоплата, слід зауважити, що передоплата зменшує ризики обох сторін.

    Якщо заглянути в законодавство, то передоплата визначається як вид зобов'язань, пов'язаний з купівлею-продажем товару або послуги. Передоплата - це отримання виконавцем заздалегідь обумовленої суми за послуги, які він буде виконувати.

    Ми цінуємо свій час, гроші і ресурси, які витрачаємо, виконуючи роботу. Тому передоплата - це гарантія сумлінного співробітництва.

    Зі свого боку ми гарантуємо своєчасне виконання замовлень, наявність тільки якісного товару на сторінках нашого сайту. Від вас же чекаємо прихильної реакції на умови передоплати.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner